#1 Skrevet Desember 12, 2013 Skal bytte bremsene til RS bremser på min A5 og vil da også skifte ut bremsevæsken mens jeg er i gang ... hvilken bremsevæske trenger jeg og hvor mye går med her ? Hadde vært fint om den kanskje hadde en annen farh\ge enn den som er i nå så er det lettere å se når man har fått ut all den gamle væsken .... Noen som kan anbefale meg noe her... skal ikke ut på bane å kjøre så trenger ingen racing væske akkurat .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2013 Kjøp orginal Holder i massevis. Tapper du ut over en liter så har du igrunn byttet ut det meste av væska i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2013 Orginal burde holde i massevis ja ... men er det DOT4 på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2013 Jepps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2013 Hviken som helst væske så lenge den tilfredstiller DOT4 merking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2013 Bare ikke bruk silikon bremsevæske så går det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2013 Siden de ikke er snakk om banekjøring, så ville jeg ha valgt en "nye" type bremsevæske med lavere viskositet. F.eks. ATE DOT4 SL.6 Castrol React Performance DOT4 ... Når du bytter bremsevæske, så kan du bruke en stor sprøyte og suge ut den gamle bremsevæsken fra beholderen før du fyller på ny. Dermed så blander du minst mulig ny og gammel bremsevæske. Husk å ikke tapp bremsevæskebeholderen helt tom, under luftingen, for da blir det luft i systemet og alt må da luftes på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2013 Noen som vet hvor mye som går med ca nåe man bytter bremsevæsken da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2013 1 Liter væske burde holde en stund det dersom du gjør det rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...