#1 Skrevet Desember 12, 2013 Heisann Tenkte jeg vill sette inn turbotrykk og kanskje voltmeter målerer i golfen min, men vill at det skal se litt skjepligt ut. Har sett noen plasserer de inni der som utblåsningen er, noen som vett hvordan de gjer det? Eller hvor jeg kan få kjøpt nye sånn utplåsnings hull? Tok et bilde jeg tilfelle noen ikke forstår hva jeg mener Skal altså ha målere istedede for luftutplåsning. Er en Golf 4 2001mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2013 Man får deksel med hull til målere til å montere over cd-spilleren. Der som den lille hyllen er. Dette går selvfølgelig ikkje om du har dobbeldin spiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2013 slik http://store.blackforestindustries.com/nedogapa.html + newsouth eller vdo målere med riktig pære så matcher det resten av lysene i bilen. Veldig clean look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2013 Takk for bra svar Blir nok bestilt med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2013 Som du sikkert så så får du den med 3 plasser også hvis det skulle trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2013 Ja såg dette, så blir vell kansje en til olje temp o kjekt me litt målerar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...