Vestfold: Aktivitet i sommer

Anbefalte innlegg

Nå som jeg har 100% tid dedikert til Vestfold så har jeg noen tanker...

 

... treff på Andebu banen med kjøring der må planlegges.

... Vestfold-cruise har jeg drømt om i alle år

... Delta på Wings & Wheels (flyshow på Jarlsberg)

... Delta med stand på bydagene (Sandefjorsdagen, Tønsbergdagen, Larvikdagen, Andebudagen osv.)

 

Tanker, ideer og forslag tas imot med stor takk!

 

Info som kan være kjekk å ha med:

Møller Vestfold bistår oss i all hjelp til stand, lån av bilhenger, Transportere, utstyr, reklamemateriell osv. hvis vi ønsker det.

NAF Vestfold er også veldig sugne på å samarbeide mer med oss med bakgrunn i treff og arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut Andreas... Så sant det passer med turnusen min så stiller jeg gjerne opp, for å hjelpe til, både med og uten cab..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som jeg har 100% tid dedikert til Vestfold så har jeg noen tanker...

 

...(Sandefjorsdagen)Tanker, ideer og forslag tas imot med stor takk!

 

.

 

Bilmessa som er i badeparken, der er det jo flere klubber så det ville vært bra å fått til en samling av biler der, men da burde det være helst flere enn oss 4-5 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilmessa som er i badeparken, der er det jo flere klubber så det ville vært bra å fått til en samling av biler der, men da burde det være helst flere enn oss 4-5 stk.

 

Det er jeg enig i....det kan jo hende vi kunne sammarbeida med vw veteranklubben om stand for å gjøre større inntrykk...(bare en tanke)

Roger på Møller er jo leder. Kunne jo tatt en prat med han evt.

 

Men jeg er stort sett med jeg, bare tid og kr strekker til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.