Førersete C4 likt på 100 og A6?

Anbefalte innlegg

Jeg har sportsseter fra en S4 C4 i min bil, men ryggen på førersetet er skjev. Har på hånden et sportssete fra en A6/S6, men er dette likt foruten nakkestøttet? Dvs passer festehullene i det nyere setet til det eldre nakkestøttet?

 

Planen er å flytte over stoff og evt. skumgummien til rammen fra A6-setet, bare håper at festehullene i rammen er likt for nakkestøttet. Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess , jeg vet :) Det finnes 2 forskjellige S6 seter , da noen har brede nakkestøtter og noen har brede (de smale kan som oftest gjenkjennes på 3 nakkestøtter i baksete mot 2stk på de første modellene :)

 

Men ingen av disse passer overens med eldre 100/S4 støtter :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk. Har du et sliten og lurvete (men med hel ramme) S4 førersete liggende? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kansje det skal finnes , men må sjekke tilstand :) Dog langt fra Nord Trøndelag til Arendal , må da finnes noe nærmere.... skal uansett sjekke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.