#1 Skrevet Desember 13, 2013 Jeg har sportsseter fra en S4 C4 i min bil, men ryggen på førersetet er skjev. Har på hånden et sportssete fra en A6/S6, men er dette likt foruten nakkestøttet? Dvs passer festehullene i det nyere setet til det eldre nakkestøttet? Planen er å flytte over stoff og evt. skumgummien til rammen fra A6-setet, bare håper at festehullene i rammen er likt for nakkestøttet. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2013 Jess , jeg vet Det finnes 2 forskjellige S6 seter , da noen har brede nakkestøtter og noen har brede (de smale kan som oftest gjenkjennes på 3 nakkestøtter i baksete mot 2stk på de første modellene Men ingen av disse passer overens med eldre 100/S4 støtter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2013 Ok, takk. Har du et sliten og lurvete (men med hel ramme) S4 førersete liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2013 Tror kansje det skal finnes , men må sjekke tilstand Dog langt fra Nord Trøndelag til Arendal , må da finnes noe nærmere.... skal uansett sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...