#1 Skrevet Desember 13, 2013 Noe slitne løftere.. tikket litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2013 Hadde samme på Superben til mor med BLS motor. Tikket ikke men sveiv og gikk som ei sjekte Ene kamloben var også temmelig rund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2013 Ble litt usikker her nå, spør du om noe her eller svarer du noen på noe med denne tråden? Lurer liksom bare litt på hvorfor du laget en tråd i denne avdelingen for og vise bilde av noen utslitte løftere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2013 Ble litt usikker her nå, spør du om noe her eller svarer du noen på noe med denne tråden? Lurer liksom bare litt på hvorfor du laget en tråd i denne avdelingen for og vise bilde av noen utslitte løftere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2013 Siden det først er en tråd om dette, er det disse som forårsaker en litt tikkete lyd? Føler min PD lager litt mer lyd enn andre jeg har hørt, de er jo ikke en veldig stille motor i utgangspunktet da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2013 Er bare folk som kjører med feil type olje som ikke er betegnet til pumpedyse motor som får til slik....og kjører altfor langt mellom hvert oljeskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2013 Er bare folk som kjører med feil type olje som ikke er betegnet til pumpedyse motor som får til slik....og kjører altfor langt mellom hvert oljeskift. Taxien til mamma var kjørt i underkant av 300 000 og fulgt alle servicer hos Skoda forhandler. Aldri kjørt over intervall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2013 Ble litt usikker her nå, spør du om noe her eller svarer du noen på noe med denne tråden? Lurer liksom bare litt på hvorfor du laget en tråd i denne avdelingen for og vise bilde av noen utslitte løftere.. "Forum: Teknisk, Mekanisk og Elektrisk Her kan dere diskutere generell mekking, reparasjoner, vedlikehold, bilelektro osv" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2013 Hadde selv en A4 Tdi 115 ATJ som hadde gått 378000 på samme løfterne, oljeskift på hver 10 000. Mobil ESP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2013 Taxien til mamma var kjørt i underkant av 300 000 og fulgt alle servicer hos Skoda forhandler. Aldri kjørt over intervall Service intervall på 30 000 da regner jeg med, siden det var drosje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2013 Hadde selv en A4 Tdi 115 ATJ som hadde gått 378000 på samme løfterne, oljeskift på hver 10 000.Mobil ESP. Ja men allikevell så er ikke taxien kjørt på verken feil olje eller feil intervall i forhold til fabrikkens anbefalinger osv.. Men longlife er kverken, helt enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2013 Denne har 250tkm bak seg. Pd motorene har litt hardere gange, men ikke noe spesiell historie for å ha trøbbel med kam og løftere. Oljetype og intervaller opp igjennom tiden har nok mye å si på denne type slitasjeskader. Men nå er både nye løftere og kam på plass igjen. Sammen med en GTB1756 og PD 150 dyser satser jeg på at den går litt bedre og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...