Anbefalte innlegg

Hei, komplett originalt solskjermingssett til Touran I selges. Dette er solskjermer som klipses på på innsiden av rutene fra b-stolpene og bakover til og med bakluken. Det passer Touran I (A5 03 - 06 og A5-GP 07 - 10). Settet har varenummer 1T0064365.

 

Disse skjermene løsner ikke så lett som de som har sugekopp, og du kan lufte bilen med å ha vinduene i bakdørene nede uten at insekter kommer så lett inn. Vi kjøpte settet for å hindre sol i øynene til guttungen. Har tilsvarende sett i de bilene vi har i dag da vi er kjempefornøyd med denne type solskjerming. Har du barn eller dyr i bilen er dette den beste solskjermingen (bortsett fra film eventuelt) etter mine øyne. Solskjermingen hindrer også innsyn inn i bilen, slik at det er vanskeligere å se hva som ligger i bagasjerom og baksete.

 

Nytt så kostet settet 2201,5 kroner hos Møller med klubb-rabatt i mai 2011. Settet selges komplett for 1000,- og kan hentes i Sørum kommune på kveldstid. Jeg er i Oslo på jobb hver dag, men hvor jeg er vet jeg ofte ikke før jeg er der :)

IMG_0370cr.jpg

IMG_0371cr.jpg

IMG_0373cr.jpg

IMG_0374cr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.