#1 Skrevet Desember 14, 2013 Jeg har et bra sete i min bil, men rammen i ryggen er skjev/ødelagt. Trenger et lurvete, fillete, slitent sportsførersete med hel ramme fra en 100/S4 C4 så jeg kan reparere mitt sete. Noen som kan hjelpe meg? Evt også interessert i et bra førersete med sort quattro-skrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2013 Får du til å bruke ett passasjersete? jeg har et interiør med samme problem jeg skal bli kvitt, det er i sort med quattro logo ikke slitt hull i eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2013 Nei, da blir det feil med justeringen til rygglenet og korsryggstøtten, mekanismen sitter naturligvis på motsatt side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2013 Jeg har tre C4 biler stående som skal hugges, så da har jeg nok det du er på jakt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2013 Hørt med trond eller tor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...