#1 Skrevet Desember 15, 2013 Hei Bakluka er gått amokk 😝 Vil ikke lukkes. Smeller igjen og hører den slipper opp igjen. Holder den nede og den låser seg i første hakk. Og bryteren funker da ikke. Hva bør jeg begynne å sjekke håndtak? Motoren som slipper løs luka? Noe annet? Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2013 Hvis den lukkes og slipper igjen kan du begynne med å koble fra låsen elektronisk. Hvis ikke det funker, bytt låsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2013 Har prøvd litt nå. Bryter funker ikke. Motor prøver ikke å låse opp mer 😛 Får kun åpna luka med nøkkelen, etter forholdene bra! Tok sikringa til dørlåsing. Plugga ifra kontakta på bryter å kortsluttet der og den låste ikke opp da. Er det noe man kan komme til vis man plukker ut låsekassa for å sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2013 Skrudde ut låsekassa. Og mikrobryteren i den gir signaler i begge kontaktsett når jeg ohma! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2013 Koble til å prøv igjen? min er litt av og på. Nå funker den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2013 Min har og vært litt trøblete den siste tiden, når jeg bare slenger den igjen så blir den låst selv om den er løs. Må da slå den hardere igjen og følge luka helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2013 Alt er koblet til nå!! Funker ikke i der hele tatt nå 😝 Kan det være den hvite motoren som har tatt kvelden!? Skal denne få 12v når man klemmer inn håndtaket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2013 Det vil jeg tro den skal. Reagerer den på knappen innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2013 Reagerer ikke på knappen i førerdøra! Heller ikke knappen i luka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...