#1 Skrevet Mai 27, 2005 Hei Jeg stiller dette spørsmålet på vegne av en bekjent av meg: Når bensinen er under halv tank lekker det ikke. Men så fort han fyller full tank så lekker det i smått. Er dette noe standard feil? Vedkommende har nettopp kjøpt bilen. Den har gått over 300.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2005 Hadde samme på min 100, da var det en gummiovergang mellom påfyllingsrøret og tanken som hadde gått til perkele. Drittjobb å bytte, men den kosta ikke stort da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2005 Hei! Takk for svar! Da vet jeg noen som blir glad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2005 Har også hatt det samme på en slik, da var det en ørliten sprekk i "lokket" på tanken, under den luken innerst i bagasjerommet. Nesten ikke mulig å se sprekken, men det rant bensin hvis jeg fylte full tank.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...