#1 Skrevet Desember 15, 2013 (endret) 3 eika S-ratt til A-S6 C4 selges hbo 1.500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2013 Hei! Er interessert men skal ha det til en S4 så trenger litt ekstra deler. Har du slepering, lysbryter og deksler rundt rattstamme eventuelt? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2013 Hei! Er interessert men skal ha det til en S4 så trenger litt ekstra deler. Har du slepering, lysbryter og deksler rundt rattstamme eventuelt? Mvh Atle M Hei. Du trenger rattstamme fra S/A6 + deksel og brytere. Sleperingen sitter på rattet. Har en A6 som demonteres snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2013 Hei igjen! Byr 1500 om eg får med det eg trenger til å bygge om. Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2013 Må også byttes rattlås og låssylinder, hvis det ikke er justerbart ratt på s4'n fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2013 Hei igjen! Byr 1500 om eg får med det eg trenger til å bygge om. Mvh Atle M For mye jobb i forhold til fortjeneste. Sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2013 Byr 1000 kr for ratt med airbag .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2013 Byr 1000 kr for ratt med airbag .. Notert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2013 Hvor dyp og "stygg" er di merka som såvidt visest på bildet i vikeligheten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2013 Budet mitt står maks ut dagen da jeg i hovedsak er på utkikk etter utslitte/billige ratt og har akkurat kjøpt et komplett til 500 pluss frakt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 21, 2013 Hvor dyp og "stygg" er di merka som såvidt visest på bildet i vikeligheten ? Hvis det er merkene på airbag delen du mener, så er det fett. Bare å tørke av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 21, 2013 Budet mitt står maks ut dagen da jeg i hovedsak er på utkikk etter utslitte/billige ratt og har akkurat kjøpt et komplett til 500 pluss frakt .. Rattet er ikke slitt, så 1.000,- er uaktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2013 Nei tenkte på dem merka på øvre delen av rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...