#1 Skrevet Desember 16, 2013 Jeg har en 99 audi a6 quattro med 1.8T. Denne trenger nytt eksosanlegg. Passer eksosannleggene fra alle 4b quattro under på denne? Kunne godt tenkt med et fra facelift med to stusser ut... Slik ser det orginale ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2013 Da må du også skifte ut en del av, eller hele, støtfangeren. Facelift har utsparinger for eksosrørene, noe pre-face ikke har. Ellers kan du sikkert bruke anlegget fra en 1.8Tq facelift, men om V6-anlegg passer på en 1.8Tq kan jeg ikke svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2013 2,5tdi V6 er ikke likt, det har to rør hele veien. Kan sikkert være en fin oppgradering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2013 Bare de passer i festene under skal jeg klare og modifisere ved støtfangeren og i framkant. Jeg så at huggeren har et annlegg fra en 2.7 og der så det ut til at det var 1 rør bakover Men det mangler stusser ut bak da... Dette vil vel også passe under bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2013 Hvis det er fra en 2.7T med Quattro, så vil det nok ikke passe uten modifikasjon. Alle bilene med V6 og Quattro har to rør hele veien, et fra hver side av motoren (med hver sin katalysator). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...