Anbefalte innlegg

Selger et justerbart senkesett av merket AK Street Gewinde, produsert av FK som har stått på en Opel Astra H 2005 modell, ble fortalt at dette settet også passet Golf 4 (?).

Kjørt 1 sesong, og fungerer helt fint.

Ser kanskje ikke så delikat ut på bildene, da det er innsmurt med diverse rensemidler.

Pris: 500 riks daler

Lokasjon: Stavanger

Kontakt: her på forum, eller tlf 95031872

Gewinde  4.jpg

Gewinde 2.jpg

Gewinde 3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer de 2008 Astra med Opc line? Tüv papirer? Sender du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Det vil jeg tro, så sant det er samme plattform/karosseri? TüV papirene fulgte med, spørsmålet er om jeg finner dem igjen : klø : Skal sjekke. Og sende er ikke problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert. Si ifra når du har fått sjekka:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Da har jeg fått sjekket litt -ja, settet er TüV godkjent, MEN jeg finner ikke papiret. Finnes visst på nett, ifølge kloke hoder.

Men det er enda et "men", og det er at serienummerne vises kun delvis på bakfjørene - vet ikke om dette bringer trøbbel hos Biltilsynet. Fremme er ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500kr inkl frakt? Hvor kan man få tak i papirer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiser nok opp for mye av bunnlinjen da, er jeg redd. 600,- inkl. frakt, og vi har en deal :)

Vedrørende papirer sies det at man finner dette på FK sine hjemmesider. MEN - jeg har aldri prøvt, og dette som sagt noe jeg har hørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.