Hjelp! Skinnet har etset bort e.l.

Anbefalte innlegg

Jeg trakk kabler i bilen min her om dagen. Og mellom sitteputen og stolryggen i baksetet så fant jeg noe rart på skinnet, det var helt brunt der, og et stykke av skinnet var helt borte. Det ser ut som om det væsker litt, og skumgummien i setetryggen er også brun der skinnet er borte. Ser ut som om det er spist opp nesten.

 

Noen som peiling på hva det kan være?

 

Legger ved et bilde, tatt med mob dessverre....

 

Help me : mad :

 

skinn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trakk kabler i bilen min her om dagen. Og mellom sitteputen og stolryggen i baksetet så fant jeg noe rart på skinnet, det var helt brunt der, og et stykke av skinnet var helt borte. Det ser ut som om det væsker litt, og skumgummien i setetryggen er også brun der skinnet er borte. Ser ut som om det er spist opp nesten.

 

Noen som peiling på hva det kan være?

 

Legger ved et bilde, tatt med mob dessverre....

 

Help me : mad :

 

skinn.jpg

 

 

Kan det være at det er slitt ? ser at det er metall lignende der. Ikke vet jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke, alt annet rundt der er strøkent. Og det som er rart er at det lissom ligger en brun guffe der. Skjønner ikke hva det kan være. Og skinnet er som sagt helt borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg kikka nærmere på det. Den brune guffa kunne minne om lakris. Dersom en lakrispastill doc, eller noe lignenes faller ned der og blir liggenes der.....kan det føre til noe sånn?

 

Jeg må ihvertfall få ut seteryggen og få levert den til en lærdoktor, er det noen som vet hvordan en får ut seteryggen? Det er 2 delt rygg, og jeg skal ha ut den minste delen. Takknemmelig for hjelp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ingen teori om hva som har skjedd men husk på at skinn er et organisk "levende" materiale.......å søle batterisyre f. eks. på skinn vil få stygge konsekvenser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fremdeles "bruksanvisning" til hvordan jeg får skrudd av seteryggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som noen gang har hatt ute seteryggen?

 

EDIT: Har funnet ut av det........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på reparasjon idag. 2.500 for å fikse det.....deilig...... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.