#1 Skrevet Desember 16, 2013 (endret) Selgest vw golf 96 Gti 16v kmstand ca 200 000. regreim og vannpumpe byttet på ca 190 samt olje bytte. -TA justerbart senkesett er montert -Gti Black edition front lamper er montert, orginale føler med -sota Blinklys og grøfte lys -har 2 nye frontskjermer liggenede som følger med. -Har orginal panser som også føler meg om ikke rat-look er noe du liker -selgest kun med noe slitte vinter dekk 2 dårlige om jeg ikke husker feil (felger på bilde) -Sveiset nettopp ny eksos fra kat og bak Starter og går alltid uten noe tull tenkt meg rundt 35k for alt, innbytte er ikke aktuelt da rs2 ble handlet for en stund siden hentes denne før ny året slår vi av et par lapper Kommer med mer info og bilder om en liten stund. Tlf 97950232 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45780577&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...