#1 Skrevet Desember 16, 2013 hei jeg har en audi a4 1.8turbo quattro 1998 mod abs lampe lyser og jeg kommer ikke inn på styreenheten med pcen? byttet ut styreenheten og prøvde igjen men samme feil dukket opp. sjekket at abs styreenheten fikk strøm det gjør den. sjekket også sikringer. noe mere jeg kan sjekke? takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2013 Hvilken diagnose bruker du Se på ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2013 bruker guidet feilfinding på jobben (møller asker og bærum) ledinger fra styreenheten og ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2013 Kontakt til styreenhet er ofte dårlig kontak,ta av og kobler på nyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2013 det er også prøvd så etter ir også men reine og fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2013 Husker ABS lampa lyste på bilen min, renset kontakten som går inn på pumpa også funket den igjen. Kan jo prøve det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...