#1 Skrevet Desember 16, 2013 Trenger et TDI motor deksel som ser likt ut som på bildet,eller tilsvarende som kan passe. er vel et seat deksel det,men mulig passat/golf passer? skal på en 1,9tdi motor. 45875173 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2013 Passer vel fra Caddy 1.9TDI vil jeg tro.. jeg har et liggende jeg ikke trenger i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2013 Caddy skal passe ja,noen som har liggende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2013 ingen som har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2014 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2014 ingen som har altså?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...