#1 Skrevet Mai 27, 2005 Noen av dere her i Trondheim som vet om noen leiligheter i Trondheim og omegn. Søstra mi og samboeren skal flytte oppover snarest grunnet jobb og trenger et sted å bo. De skal foreløpig bo der ett år. Dersom noen vet om noe så send meg gjerne en sms eller pm så kan jeg formidle kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2005 Jeg veit ikke av noen sånn direkte, men det går jo an å sjekke Adresseavisa da, hvis de ikke allerede har gjort det. Som regel masse forskjellige leikligheter til leie i annonsene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 2 roms på saupstad på 52kvm leie 6000kr mnd delvis møblert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2005 2 roms på saupstad på 52kvm leie 6000kr mnd delvis møblert Er det du som skal leie ut, eller har du noe annen kontaktinfo så jeg kan bringe det vidre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2005 damen til en kompis som skal leie ut leiligheten sin... sender pm med info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Bump... Da har søster`n og samboeren kommet seg inn i leiligheten de hadde fått tak i, og den var stortsett alt annet enn lekker... Så om noen fortsatt har noen kjente som skal leie ut en ok romslig leilighet for ett år, ferdig eller delvis møblert, ta mer enn gjerne kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...