97' Audi A6 2,5tdi selges i deler 140hk motor, 01e dieselkasse, sportsratt +++

Anbefalte innlegg

Da jeg har fått handla meg trekkbil så ryker godbilen i deler da det blir for mye å fikse bare for å selge den.. Ikke så alt for mye som er bra på den, men noe er det :) Har rulla straks 300 000 og har blitt kjørt 20k i mitt eie siste året.

 

AEL 140hk motor. Sviver veldig pent, foruten en liten "knirkelyd" i dieselpumpa som følger turtall. Mulig den er noe sliten, har ikke sett så mye på det. Bytta glødeplugger på den i fjor og satt på pp764 dysespisser (nye) i sommer. Registerreimsett med alt ble byttet på 295 000 ca. 5000,- SOLGT

01E Dieselkasse 6 trinns 7000,- Tight og fin i girene og ingen ulyder.

Sportsratt 1000,- SOLGT

S4 interiør svart quattrostoff komplett uten nakkestøtter bak 1500,-

Frontlykter type linse 1000,-

Bakdiff 500,-

Vinterdekk hakka 5 begynner å bli gamle, men masse pigg igjen. Sitter på slitne s4 felger. 500,-

Frontfanger med hull til ekstralykter 200,-

Instrument ?,-

 

Ellers er det bare å spør. Alt av karosseri er søppel igrunn. Så er vell ikke så stort mer enn det jeg har nevnt. Må være inni bilen evt.

Kan levere noe motor/gir innen fornuftig avstand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket ratt har du?

 

Er interessert i et som ligner på dette:

 

TipWheelFS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den eldre typen uten multifunksjon osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 01e dieselkassen en Quattro kasse?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 01e dieselkassen en Quattro kasse?:)

 

Det er den gode quattrokassa ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er interessert i rattet! Er det slitt? Har du ev bilde?

 

Mvh Atle M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rattet i bra stand? Har en kar som er på utkikk etter ratt , og er med på en bud runde om det skulle bli :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og tilstand på interiør? Er det til Avant dette, og evt helt komplett med dash, dørsider, plastlister osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Var 4 stk som var interessert i rattet nu ja :P Skal få tatt bilde av det på onsdag folks. Men er bare normal slitasje.

 

Må nevnes at jeg demonterer ikke rattet før jeg begynner på motor osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og tilstand på interiør? Er det til Avant dette, og evt helt komplett med dash, dørsider, plastlister osv?

 

Avant ja. For 1500 så demonterer jeg ikke dashbordet. Det er for mye arbeid. Men jeg tenkte stoler, dørsider og evt lister ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg har en S4 avant med lyst stoff, så trenger egentlig alt som er svart for å bytte ut i min. Får du tatt noen bilder av det som gir et inntrykk av standen så kan jeg vurdere det :) Jeg er også interessert i rattet egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger du kun disse?

pp764 dysespisser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger du kun disse?

pp764 dysespisser

 

Kan vurdere det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder :

 

Vet ikke helt hva de hvite prikkene på bildet er. Men stolene er hvertfall ikke fulle av hvite prikker :P

IMG_2689[1].jpg

IMG_2690[1].jpg

IMG_2693[1].jpg

IMG_2695[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]210252[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]210253[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får komme med bud på rattet med forbehold om at det ikke demonteres og sendes før begynnelsen/midten av januar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg siste sjans nå. Begynner demontering til uka og kaster bilen etter dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ryker på søpla denne uka så skal noen ha billig interiøret er det tiden for å slå til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er nedre dørhengsel på førerdøra. (Det med dørstopper)? Samt at jeg er på utkikk etter temperaturdisplayet i dashen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er nedre dørhengsel på førerdøra. (Det med dørstopper)? Samt at jeg er på utkikk etter temperaturdisplayet i dashen.

 

Dårlig ooog defekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ryker på søpla denne uka så skal noen ha billig interiøret er det tiden for å slå til ;)

 

Om du klarer å smyge dørtrekk og alle seter med i den konvolutten, så tar jeg interiøret jeg ;) Dessverre ønsketenkning..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.