#1 Skrevet Desember 16, 2013 Har hatt av begge kalipperne bak og overhalt dem og satt på nye skiver. tenkte da samtidig og bytte bremseveske. problemet er nå at bremsepedalen siger sakte inn ved bremsing og abs vibrerer litt nå og da.pedalen blir heller ikke ordentelig hard. Har luftet på gamle metoden med og ta først høyre bak så venstre bak,høyre forran og venstre forran. Dette funket ikke selv etter at jeg har kjørt mellom 3 liter bremseveske. så kjøpte jeg bremselufter og dette hjalp heller ikke så da luftet jeg med vag com og den sin prosedyre men fortsatt samme problem. Noen som har peil på hva i pokker som er galt:-) kan det være noe annet som er defekt? Det er ingen lekasjer på anlegget. Noen som har peiling:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2013 kan være veldig vriene å lufte om du har fått tømt abs pumpa, viss ikke er eneste jeg kommer på ødelagt oring i bremse pumpa om du har trykki pedalen helt i bånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2013 stoppet pedalen før den gikk i bunn ved lufting? mulig hovedsylinderen har fått en trøkk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2013 pedalen siger ikke inn når ikke bilen går men når jeg starter så sigern sakte inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2013 Går den HELT i bunn? Pedalen skal strengt litt litt mykere og dypere når caliperene er velfungerende. Grunnen er jo at stempelet returnerer nå som det skal, og du på en måte må presse det inntil igjen før klossen tar i skiva. Dette kan virke som en feil, men ble nå hvertfall fortalt dette av en bilmekaniker. Opplevde det samme selv da jeg måtte bytte 3 calipere på en Passat 3BG, tråkket nesten pedalen helt i bunn, men slik skulle det være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...