#1 Skrevet Desember 17, 2013 Hei. Greide og ødelegge den ene felgen på superben min for litt si, og er på jakt etter felger. Har ett sett med RS4-II felger, men har funnet ett sett med Kleemann Ts-7 felger jeg fikk lyst på. Noen som kan photoshoppe begge deler inn på superben min? Legger med litt bilder av min bil, Kleemann felgene og RS4-II felgene. Min bil: Kleemann felgene på bil: RS4-II felgene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2013 Kjapt og gale.. Litt dårlig kvalitet på rs4 felgene jeg fant, men får nå ett lite innspill.. Felgene er kun strekt over de som står på bilen. Kleemann : Rs4-II : Fant ikke skikkelig vinkel til å bruke bak på dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2013 Tror kleemannene blir bra Stian! Eg ekje någe fan av RS4 felgene, så kan ikje anbefala de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2013 ville gått for kleeman jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2013 Det ble rimelig tøft med de felgene ja! Må nesten se om jeg kanskje bytter ut RS4-II felgene da. Holder på og pusse de opp, men kan jo bare selge de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2013 er fan av RS4 felger, men er enig med resten om at kleemann ser veldig bra ut på skodaen: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...