#26 Skrevet Juni 6, 2005 Deler er ikke noe problem, ryker det, byttes det ut mot noe sterkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 6, 2005 Deler er ikke noe problem, ryker det, byttes det ut mot noe sterkere kjempe innstilling.enkelte har for mye penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 6, 2005 Med ett skjønner jeg hvorfor det er relativt vanskelig å få tak i en hel og pen S4 som ikke bærer preg av å være brukt omtrent som en jordebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 22, 2007 Ahoi! må vekke litt liv i denne gamle tråden!! fant en ledning som er klippet av under baksete den er hvit m blå strek! bare for og være 100% lurer jeg på om det er noen som kan bekrefte att denne er til sperra!! er så svine redd for EL feil:S fikk ikke til og legge v noe bilde men det ligger på profilen min.. sry for dårlig kvalitet på akkurat det bildet! http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=7075 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 22, 2007 kan sei med 99% sikkerhet at d er den jah.. ( va litt dårli bilde ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 22, 2007 heheh ja var å støvsuget bilen når jeg så det.. måtte bare ta ett bilde med mobilen og få det sjekka umidelbart!! Takker for JÆVLI raskt svar mitt på natta:tilber: nattesøvnen min er absolutt berget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...