#1 Skrevet Desember 18, 2013 Kjøpte meg en 2006 caravelle 1,9tdi T5 i sommer. Når vi var på ferie og brukte AC så blåste det kaldt ut av kanalene på passasjer siden, mens på førersiden blåste det "vanlig" luft ut. Nå som det er vinter og behov for varme blåser den varmt ut på passasjer siden og kaldt ut på fører siden! Er klima anlegg på bilen og problemet endres ikke uansett hva jeg justerer på der. Noen som vet om det kan være så enkelt som noe spjeld funksjoner i kanalene som er løsnet eller andre forslag? Eventuelt hvor man lettest kommer til disse? Får driftstemp på bilen (90grader), men det syntes jeg også tar veldig lang tid nå på vinteren, har ikke tilleggsvarmer. Mvh Jan J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2013 Få noen til å ta diagnose på den, sikkert et spjeld som tuller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2013 Spjeldene på T5 styres vel med wire... Jeg får ikke luft ut av dysene på dash'n.. Kjenner av wiren er treg når jeg vrir dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...