Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å bygge om min 2001 a3 1.8ts quattro til s3 front.

 

Etter det jeg har lest så trengs fanger, innerskjermer, skjermer og clips for å få det til å passe. Er det noen tips å komme med så hadde der vært flott!

 

Er det noen som har dette eller vet hvor jeg kan få kjøpt? Helst komplett og i svart:)

 

image.jpg

Må nok til litt breiere skjermer for å få dette "riktig" : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert s3 bakfanger på min og ved bruk av skinner/fester fra a3 så får du grei passform ved hjulbuene. Kun en liten kant som stikker ut. Ang foran så er det å få på sideskjermer som er utfordringen. Har sjekket litt rundt og det er ingen som gir helt svar på om de passer over, men det er ingenting som tilsier at de ikke skal. Siden jeg var usikker når jeg trenge ny fron monterte jeg normal a3 front. Så hvis du gjennomfører dette gleder jeg meg til bilder:) veldig sjeldent folk har orginale s3 fangere til salgs. Og å få kjøpt fra danmark ble dyrere enn oginalt. Så det kan hende det er noe å satse på:) lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.