Audi a4 b5 montere oljetrykksmåler

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er noen som vet hvordan jeg monterer oljetrykksmåler i min a4 b5 1.8 uten turbo. Hvor ligger original giveren og er det plass til en giver til oljetrykksmåler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter på oljefilter braketten, iallefall på 1.8t. Om du ikke har oljetempmåler orginalt, så er det mye mulig det sitter en blindplugg der du kan ta ut. Men den er M10x1, og de fleste ettermarkeds oljetrykksmålere har giver med 1/8 NPT gjenger, så du må nok ha en overgang av noe slag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montere på min for 2 dager siden. Kjøpte først ett t-stykke med 1/8 NPT utgang, men det ble for trangt pga kjøleslangene til gasspjeldet. Endte opp med å kjøpe en braket som man setter mellom oljekjøler og oljefilter, fra biltema. Funker fett!

Når det gjelder turbo motorene så er det vel god nok plass baki der, men ikke på ADR maskinen min:(

http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Bil-instrumenter/Adapter-for-oljegivere-322005/

Kjøpte en blå helt lik en, lå i tilbudskassa til 50,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var ikke dum :) hvor mye bygger det ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.