#1 Skrevet Desember 18, 2013 (endret) Jeg tenkte i dag at jeg skulle få vasket bilen til min lokale vaskeri. De reklamerer med skånsom handvask av bilen. Bilen var ikke så veldig skitten,men tenkte jeg skulle gi den en vask før jeg skulle kjøre stedattra på juleball. jeg stod å ventet til bilen ble ferdig,så at de brukte nal for å tørke av vannet på bilen. lokale var ikke så opplyst,så jeg merket ingen ting da. Da jeg parkete bilen i garasjen,la jeg merk til at hele bilen var stripete! Kan si jeg ble jææææævli forbannet..... Skal dra å vise de bilen i morgen,skal si de noe saftige gloser. Bilder av den ene siden av bilen,den andre siden er i samme forfatning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2013 Uff!!! og alikevel har vi fortsatt folk som sverger til Nal! ufattelig, skulle vært skutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2013 Hvilke firma var dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2013 Et vaskefirma som har drevet her i 1år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2013 Når jeg ser på bildene kan det umulig være utført av noen som har vask og bilpleie som profesjon ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2013 Bombe, nei! Vaskehaller som tilbyr rimelig håndvask finnes snart overalt. Dårlige vaskerutiner kan ødelegge lakken på bilen din.... Mer på klikk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2013 Er nok ikke problem å fikse dette med maskinpolering, men er selvfølgelig uakseptabelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2013 Tar vanligvis vask og polering selv,men trodde aldri jeg skulle få et slik resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2013 Er det mulig ?? svabra de golvet med nalel rett før eller? Det var en spøk, men en kan jo begynne å lure, disse har iallefall ikke greie på håndvask, Er et tilsvarende firma på steinkjer også, men noen "nye" statsborgere som driver på. Har ikke turt å bruke de enda...... føler med her ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2013 nå er ikke jeg noen vaske-ekspert. men ser nå ikke ut som om det er nalen som er problemet her.. med mindre de tørker i kruseduller med nal.. ser med ut som fremmedlegeme i svamp/vaskehanske etc.. men selvfølgelig totalt uakseptabelt... tenk bare på hvor mange biler som er slik ripete etter at de har holdt på, som folk aldri sier noe om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2013 Jeg ser du kan få håndvask for 2-300 kr, hvis dette skal dekke kostnader som lokaler, strøm, materiell, lønninger, sosiale kostnader, kommunale avgifter osv osv ....... OT En snekker jeg kjenner med ny Transporter bestilte for noen år tilbake like godt innvendig vask sammen med utvendig. For å korte ventetiden tok han en tur rundt hjørnet for en pølse og Cola, etter noen minutter kom han tilbake og da var vasken bokstavelig talt igang. Begge fordørene var åpne og fyren hadde spylt toppen på instrumentpanelet og var i gang med gulvet, jobben ble stoppet straks og bilen ble tørket etter kunstens regler med håndduker innvendig. Resulat, alle høytalere måtte byttes med nye og all isolasjon ut for tørk i noen dager. Hva som har dukket opp i ettertid vet jeg ikke. Ikke en krone å hente fra vaskefirmaet. Du får som regel det du betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2013 I helsike for noen riper. Det der var jammen ikke småtteri heller. Ja det kan fint poleres vekk med maskin, men det er ganske mye jobb, og noe DE burde stå for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2013 Ved nærmere ettertanke så tror ikke jeg at jeg ville ha fått de der til å polere det vekk. Gjør sikkert det 10 ganger verre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2013 Ville levert bilen til et profesjonelt bilpleie firmaet som polerer opp bilen, så kreve amatørene for penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 19, 2013 Var å viste de bilen i dag. De nektet sef at det var de som hadde gjort dette. De mente dette var av maskin vask! Hvordan i helvete skulle det gå ann,jeg vasker aldri i maskin sa jeg. Bilen er nylakert i mai i år,å hadde ikke et eneste stripe i lakken fra før. De tilbød seg å polere bilen,men det tar jeg ikke skjangsen på. Blir å sette bilen inn til forhandler for å gjøre jobben. Surt,men har lært at jeg aldri skal sette bort vaske jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 19, 2013 de har vel forsikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 19, 2013 Tvilsomt!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 19, 2013 Ikke den første og garantert ikke den siste dette skjer med. Så mange useriøse aktører i denne bransjen så på tide med litt opprydding Leste denne i dag og kan ikke si meg mer enig http://www.dagbladet.no/2013/12/19/nyheter/sosial_dumping/innenriks/arbeidsliv/arbeidstilsynet/30907707/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...