Xenonlys - ustabil og "flagrende" , ballast / tenner eller pære?

Anbefalte innlegg

På min '03 Touareg har jeg problem av og til med at xenon-lyset på førersiden blinker til / er ustabilt, men har ikke noe system i når dette skjer.

Hva er mest sannsynlig er problemet her, ballast / tenner eller pære?

Pæren har ikke fått "rosa" lysbilde, og skal være skiftet for ikke alt for lenge siden, så mine antagelser er tenner, men er det noen grei måte å teste ut / måle ut hva som kan være feil? Eller er det bare å prøve å bytte deler?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å bytte pære mellom høyre og venstre side og se om problemet flytter seg eller fortsatt er på samme side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kan du forsøke å skifte tenner og eller ballast mellom høyre og venstre side og se om problemet flytter seg.

Antar at det er noe knot, men da slipper du å handle nytt og sitte med dyre deler du ikke trenger.

-Thelle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde same problemet når eg sette i billege pærer. Bytta til nye og då forsvann problema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

har samme erfaring som Ola, skiftet til Osram og alt ok. dette var på en Audi A6 2002 mod.

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde same problemet når eg sette i billege pærer. Bytta til nye og då forsvann problema.

Hei!

har samme erfaring som Ola, skiftet til Osram og alt ok. dette var på en Audi A6 2002 mod.

Mvh

Lars Ivar

Skal være orginale pærer som sitter på bilen enda, men må sjekke det ut nå på nyåret. Skal ta en liten runde med bytting av diverse småting, så får ta dette i samme runden. Takker for innspill :) -Espen B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.