Bremseoppgradering Golf Mk2, montere 312mm Frambremser, erfaringer noen?

Anbefalte innlegg

Som overskrift seier, nokon her som har gjort den oppgraderingen?

Tenker på bremser som standard var levert på F.eks S3, TT osv. og fremdeles har brukt 4 Bolts nav?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vore borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupra R bremser kansje? 4x100 og 305/312mm med Brembo kalipper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja veit mangen går for den løsningen siden den er bolt On, men sidan 312mm bremsene er noko billigare å få tak i sidan folk gjerne oppgraderer S3 sin osv. så ønsker eg å bruke det, samt at det blir jo bedre bremser. (og at eg i tillegg har eit sånt sett med bremser liggande)

Ser mangen på UK forumer som har montert sånne bremser, men ingen med god forklaring på akkurat korleis dei har gjort det.

Veit offsettet blir feil når ein bruker 4x100 nav, dermed må "Carrieren" til calipperen freses av og skivene borres om ifrå 5x100 til 4x100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det på Golf 2 VR6 som jeg hadde. Der passet det rett på, naturligvis fordi det var 5x100 ombygning.

Innpresset på carrieren ble litt feil, men det løser man ved å sette på en skive eller to på baksiden.

Skulle tro det var bedre å bygge om til 5x100 enn å drive å borre opp bremseskiver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det på Golf 2 VR6 som jeg hadde. Der passet det rett på, naturligvis fordi det var 5x100 ombygning.

Innpresset på carrieren ble litt feil, men det løser man ved å sette på en skive eller to på baksiden.

Skulle tro det var bedre å bygge om til 5x100 enn å drive å borre opp bremseskiver.

Ja, har ikkje bestemt meg heilt for kva eg gjer, er litt fram i tid uansett, mulig det blir å bygge om til 5x100, men då må ein vel ha nye drivakslinger også!?

Veit ikkje kva som blir brukt bak og med at det er ein syncro dette!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.