#1 Skrevet Desember 20, 2013 Har ei esp lampe som lever sitt eget liv. Den kommer og går uten grunn. Men virker normalt når den skal slå inn.. Dette er en vw Passat 2004 tdi Noen som har noe forslag på hva som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2013 Hadde samme feil på passat 2002 modell bytta sensor men hjalp ikke bytta abs modul det hjalp heller ikke. til slutt fant vi brud i lednings nette så ble lagt nytt fra motor rommet og ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2013 Var ute en tur nå, og når jeg trykker bremsen helt inn slik at pedalen blir hard når jeg står stille så kan plutselig abs og esp lampe begynne å lyse. Blir ikke klok på detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2013 Sjekka væske? Lekkasjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2013 Sjekk om du har bremselys, hadde samme feil på en Audi A4 b6. Der va bremselysbryteren gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2013 Kan høres ut som ABS/ESP sentralen din, det er jo ikke et helt ukjent at disse bosch enhetene kan bli dårlige eller ta kvelden. Gjelder ikke bare i Audi/VW men andre merker som også bruker lignende sentraler, som Opel, Ford, Suzuki osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2013 Kan faktisk være bremselysbryter selv om du har bremselys. Jeg opplevde det en gang, med samme feil. Det var på en Golf 4. Få lest ut diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2013 Hadde samme problem, en kjapp diagnose viste bremselysbrytet ved pedal. Koster vel rundt 150 kroner hos meca eller mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...