Anbefalte innlegg

Halla.

Planen er å ta med meg en ECU fra min Cupra R som jeg har en Eurodyne mapp på og stappe inn i en Haldex gen 1 bil. Haldexen skal styres med en CRC standalone controller. I teorien bør dette funke men har noen gjort dette med hell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom Haldex'en sin ECU er 100% standalone så skal det gå helt fint da ECU til motor og ECU til Haldex ikke prater sammen da, men ser da for meg at Haldex'en trenger noe hastighets signal eller noe slikt fra ABS eller Motor ECU eller noe slikt? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, CRC'n får signaler fra girkassa så vidt jeg fikk det med meg. Står skrevet på Tysk, noe jeg valgte bort på skolen (kicking myself in the ass)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den får signaler fra girkassa, så skal det vel ikke være noe problem.

Haldex gen 1 er ikke et veldig avansert system så det skal nok gå helt greit og gjøre slik du ønsker :)

Du kan ta et bilde av det som står på tysk så kan jeg evnt oversette det for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.