#1 Skrevet Desember 20, 2013 Hei! Fikk opp dette varsel-lyset idag! Har funnet ut at det er mest sansynlig noe galt med lyktejusteringen, noen som har vert borti noe sånt? hva som evt. kan vere galt? - evt. hvor dere ville ha begynt feilsøkingen? Iallefall få fjernet den pipelyden som kommer hvert 5 minutt når man kjører (samme lyden som når man begynner på reservetanken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2013 Man begynner alltid med å lese ut feilkoder:) ikke noe vits å gjøre noe annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2013 Joda! Hadde diagnose på bilen 4 timer før dette dukket opp, og har ikkje sjangs til å ta diagnose før etter nyttår. Må bruke bilen til å komme meg hjem igjen, og den "pipe-lyden" gjør meg nermest gal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2013 Min erfaring er att det ofte er sensoren til høydejusteringa som er gåen når man får det symbolet. Det kan selvfølgelig være noe annet, men de to gangene jeg har opplevd det har det vært gåen sensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2013 Hvor ligger denne sensoren ? og vet du om det er mulig å måle seg frem med multimeter om dennne er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2013 Om du har orginal xenon så vet jeg at det er 2 dingser som regulerer om de skal lyse opp og ned, den ene ligger bak v/høyre bakhjul og den andre er forran på V/venstre fremhjul , ihvertfall det på min bil:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2013 Takk ! Har funnet dem! og tatt av, og vasket litt grundig der! Varsel om feil på den sluttet. og lyktene justere seg igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...