A6/S6 C4 Recaro Sportsinteriør m/ prof. skinntrekk

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier så selger jeg et sort interiør (laget av Recaro) fra Audi A6/S6.

Interiøret har gode kvaliteter som justerbar korsryggstøtte, justerbar lårstøtte, fungerende armlene (vært telefon i denne orignalt), skipose og den fineste bakseteryggen med plass for 3 stk nakkestøtter.

Det er også oppbevaringstrekk bak på førerstolene og siden det er fra A6/S6 er det de fine hele nakkestøttene og ikke de med hull i (100/s4).

Det er montert skreddersydde trekk i imitert skinn med foring som er gjort særdeles profesjonelt, og ser utrolig bra ut. Dette er en av de bedre jobbene jeg har sett av dette. Folk som ikke er veldig godt kjent med Audis skinninteriør-sortiment ser ikke noe forskjell. Veldig gode stoler å sitte i.

Under trekkene skal det være originalt sort stoff-trekk bortsett fra i sitteputene foran slik at lårstøtten fungerer slik den skal.

Dørtrekkene er i dette originale stoffet. Elekstriske vinduer foran, manuelle bak.

Av skavanker er det normale slitasjehullet på venstre ryggstøtte på førerstolen (kan fikses), en rift bak på bakseteryggen (inn mot bagasjerommet, synes ikke normalt) og jeg tror jeg må bruke den midtre nakkestøtten bak selv pga det ikke fulgte med på mitt bytteinteriør. Begge riftene er i skinntrekket og ikke i de originale stolene.

Befinner seg i Drammen.

Selges for 1500,-/bud

DSC_0649_zps2767be0c.jpg~original

DSC_0651_zpse21eeed8.jpg~original

Nakkestøtter bak:

DSC_0415_zpscfac0fc5.jpg~original

DSC_0338_zps188338c1.jpg~original

18_2058318832_xl_zps14d6cee7.jpg~origina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

El-justering på stolene og med varme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei og nei :)

Kan gå billigere ved rask beslutning, gi bud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fortsatt dette ? Jeg trenger dette til min A6 C4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fortsatt dette ? Jeg trenger dette til min A6 C4

Hei, det er en som har sagt han skal ha det. Hvis ikke han henter det, er der ditt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da gir du meg beskjed da når noe skjer enten den ene eller andre veien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt på denne fronten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt på denne fronten?

Hei! Har ikke hørt noe fra han som skulle ha det de siste dagene, skal prøve å få kontakt med han. Hvis ikke sender jeg deg en PM i nærmeste fremtid.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette tilsalgs enda? skjønte ikke helt hva som er gjort med stolene. er alt trekt i skai? og at disse (foran og bak) var stoff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette tilsalgs enda? skjønte ikke helt hva som er gjort med stolene. er alt trekt i skai? og at disse (foran og bak) var stoff?

Dette er nok solgt for lenge siden.

Dette er var skredderstydde skinntrekk med svært god passform over originale sportsseter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.