#1 Skrevet Desember 22, 2013 (endret) Har div deler jeg ikke trenger 1 sett med 4 nye foringer til bakramma til B4 og B5 chassis passer også B4 80/90, RS2, B5 A4 og S4 85durometer ca 50% stivere enn orginale kjøpt fra 034 motorsport 400kr. 2 stk motorfester fra 034 offsenter, trackdensity (kun prøvemontert) 500kr 2 stk motorfester fra o34 innline,trackdensity (kun prøvemontert) 500kr SOLGT Turbonetics T-23134 1000 kr turbon har litt slakk opp og ned. (solgt) Dyser 5 stk nr:0280155968 1000 kr (solgt) 1 Ny Turbo Inlet Hose, High Flow Silicone fra 034 passer K24, K26, RS2 Turbo og turboer med 2.25" inlet 500kr (solgt) Tomgang reguleringsventil 3b brukt 300kr (solgt) coil til 3b brukt 300kr (solgt) Forskuddsbetaling. Kjøper betaler frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2013 Fungerer ISV'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2014 Hvilken diameter inv. På silikonslange til turbo? Ikke på lmm sia mn på turbosia. Har k26 å den e 50mm.. Om den er det så tar jeg den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2014 K24 og k26 er like på innsugsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2014 K24 og k26 er like på innsugsiden Ikke på den jeg har. Den er 50 mm å ikke 55 som de andre av en eller annen merkelig grunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2014 Hm, jeg brukte opp igjen den org. Slangen fra min k24 når jeg bytta til k26! Var ingen forskjell der Vaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2014 Hm, jeg brukte opp igjen den org. Slangen fra min k24 når jeg bytta til k26! Var ingen forskjell der Vaffal Org slangen min blefor stor. Men bruker bare denne og en slange bit som bygger de mm i forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2014 Støtter Tom ang K26 turbo , den har mindre innløp en K24 7000 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2014 har du motorfester enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2014 400,- inkl frakt for foringer til baktravers ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2015 Bump Prøver igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2015 Budet mitt står enda.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...