#1 Skrevet Desember 22, 2013 (endret) Min passat stoppet plutselig når den gikk på tomgang utenfor døra forrige dagen og vil den ikke starte igjen. NAF kom og prøvde gjennoppliving uten hell. Vi var inne på flere tanker som tom for diesel som jeg vet den ikke er, og dieselpumpe. NAF gubben prøvde å banke opp under bilen i tanken for å støte igang pumpen uten hell. Han tok også av en av slangene på dieselfilteret. Der sprutet det det diesel når tenniningen ble satt på. Den drar godt på starteren og ønsket å fyre med startgass, men tenner ikke Jeg har hatt besøk av en venn og lest feilkoder nå i kveld. (får de på Mail senere i dag) Trenger litt hjelp til å tyde feil. Kom noe opp på motor, men dette kom ikke tilbake etter å ha blitt slettet. Trenger tips og råd da det selfølgelig passer litt dårlig å være uten bil nå... Finner jeg ikke ut noe selv må neste steg bli å krype ned til Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2013 Det hører ut som det er en eller flere pumpedyser som er defekt.Er du heldig så blir dette dekket på garanti hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2013 Du sier noe... Det ville jo vært rimelig typisk for jeg husker møller nevne at det lå en notat på at bilen min skulle inn til sjekk av dyser på utvidet garanti grunnet at det tydeligvis har vært mye trøbbel med dem. Dette har jo jeg glemt å følge opp og møller har jo heller ikke kalt inn bilen formelt. Får ringe dem i morgen tidlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2013 Dersom det er en 06 2.0TDI du har som det står nevnt i profilen din, så er sansynligheten for en eller flere pumpedyser som har gitt seg stor, dette skal du i såfall med stor sansynlighet ha dekket via utvidet garanti hos din Møller/Sulland forhandler. Langt i fra første gang dette skjer med 2.0 TDI PD og heller ikke siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2013 Da må jeg rose Møller for god service og rask utførelse. Var innom dem i dag tidlig og forklarte problemet. Fikk til svar at det hørtes sannsynlig ut med pumpedyser og at dette var garantisak. Om jeg klarte å få bilen inn til dem rask skulle de klare å se på det ila dagen. Jeg ringte NAF og de fraktet bilen ned rimelig raskt. Kl 15.30 ringte de og sa at bilen var tipp topp med 4 stk nye pumpedyser! God jul og takk til Møller Bil Asker og Bærum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...