#1 Skrevet Desember 22, 2013 Trenger en slik: BILDE Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2013 Har en Audi 100 stående med denne motoren i, skal hugge bilen så om du vil kan du komme og skru av delen selv. Har akkurat tatt ut motoren fra en annen Audi 100 2.3 så det kan hende jeg har delen løs også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2013 Har en Audi 100 stående med denne motoren i, skal hugge bilen så om du vil kan du komme og skru av delen selv. Har akkurat tatt ut motoren fra en annen Audi 100 2.3 så det kan hende jeg har delen løs også. Står den til rett over jul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2013 Jaja men. Det er vel to andre biler som skal klargjøres for huggeren før den så det går veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2013 Den delen der er forøvrig ikke tomgangsstabilisatoren. Tomgangsstabilisatoren sitter forerst "inne i" innsuget, rett nedenfor "Audi" logoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2013 Takk Per, Har ikke så voldsomt peiling på 10v. Denne stopper i kryss osv, mistenker denne her eller falskluft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2013 Falskluft er veldig typisk for tomgangsproblemer på K-jet-motorer, så sjekk alt av gummi grundig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2013 Startgass funker greit? Tenkte startgass først, deretter en runde med såpevann om jeg ikke fant noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2013 Startgass funker veldig greit, og så blir det ikke noe søl av det. Hvordan skal såpevann hjelpe? Det er ikke noe trykk, så det vil ikke bli noen bobler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2013 Hehe, der ser man hvor mange sugemotorer jeg er borti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...