Anbefalte innlegg

Har en Audi 100 stående med denne motoren i, skal hugge bilen så om du vil kan du komme og skru av delen selv. Har akkurat tatt ut motoren fra en annen Audi 100 2.3 så det kan hende jeg har delen løs også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi 100 stående med denne motoren i, skal hugge bilen så om du vil kan du komme og skru av delen selv. Har akkurat tatt ut motoren fra en annen Audi 100 2.3 så det kan hende jeg har delen løs også.

 

Står den til rett over jul? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja men. Det er vel to andre biler som skal klargjøres for huggeren før den så det går veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den delen der er forøvrig ikke tomgangsstabilisatoren. Tomgangsstabilisatoren sitter forerst "inne i" innsuget, rett nedenfor "Audi" logoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Per,

Har ikke så voldsomt peiling på 10v. Denne stopper i kryss osv, mistenker denne her eller falskluft..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falskluft er veldig typisk for tomgangsproblemer på K-jet-motorer, så sjekk alt av gummi grundig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startgass funker greit? Tenkte startgass først, deretter en runde med såpevann om jeg ikke fant noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startgass funker veldig greit, og så blir det ikke noe søl av det. Hvordan skal såpevann hjelpe? Det er ikke noe trykk, så det vil ikke bli noen bobler... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, der ser man hvor mange sugemotorer jeg er borti :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.