#1 Skrevet Desember 23, 2013 Hei. Selger nå HP maskina da jeg har gått over til Mac. Vanvittig god å trofast maskin. Oppløsning i full hd og bluray spiller. Støtter avspilling av full HD via HDMI uten problemer. Leveres med Win 7 2000,- mener jeg er en fair pris. Disse kostet skjorta når de kom, å ytelsen er fremdeles bedre enn på mange nye maskiner. Link til finn.no http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?q=8510w&sort=5&ref=fas&finnkode=45651554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2013 gammel er den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2013 gammel er den? Er litt usikker på alder. Fikk den av svogeren min. Da han byttet jobb. Kun normal slitasje Kostet rett over 20k ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2013 2000kr? Kaster maskiner på jobb som er nyere enn det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2013 2000kr? Kaster maskiner på jobb som er nyere enn det der Hvorfor kaste maskiner som har like bra eller bedre ytelse enn mange av dagens maskiner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2014 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...