Corrado og sentral-lås og el-vinduer... SPM...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å montere sentrallås og elvinduer i corradoen min, bare blitt ferdig med en dør så langt, men sitter med noen spm..

 

1. Hvor skal hjernen til dette sitte?

2. Hvor skal vacuum kompressoren stå?

3. Hva styres av en sentral-lås på en corrado?

(fikk med 4 vacuumcylindre, en til hver dør, en til koffertlokk, men hvor skal

sistemann stå?)

 

Håper noen har hatt dette fra hverandre før, å kan fortelle meg hvor ledningsnettet skal ligge....

 

På forhånd takk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neimen om jeg vet, men på spm. 3. Så skal vel den siste høre til bensinlokket? bensinlokket, bagasjeluke og to dører er hvertfal det som har sentrallås hos meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde også det, siden den siste vacuum-slangen er så kort.. så skal vel kompresspren stå i bagasje-rommet...

Men på andre biler er det sånn "Tapp" som skal låse tanklokket, men det er ikke noe på denne bilen...

For bare blende det røret da.. siden jeg har nøkkellås på tanklokket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg holder på å montere sentrallås og elvinduer i corradoen min, bare blitt ferdig med en dør så langt, men sitter med noen spm..

 

1. Hvor skal hjernen til dette sitte?

Denne sitter bak interiøret like bak førerdøren

 

2. Hvor skal vacuum kompressoren stå?

Denne sitter bak teppet på høyre side i bagasjerommet i en stor klump av skumgummi

 

3. Hva styres av en sentral-lås på en corrado?

(fikk med 4 vacuumcylindre, en til hver dør, en til koffertlokk, men hvor skal

sistemann stå?)

Allerede besvart :-)

 

Håper noen har hatt dette fra hverandre før, å kan fortelle meg hvor ledningsnettet skal ligge....

 

På forhånd takk....

Har du en ferdig "harness" eller skal du legge helt nye ledninger selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er helt komplett, plukket ut av corrado... følgte med når jeg kjøpte bilen, så har ikke vært med på å demontere det....

Så hjernen skal sitte bak sidetrekket på venstre side i baksetet?? hmmm...

 

Et lite spm til? går det av å koble vinduene og låsene oppmot den Defa 821x alarmen som står i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv sentralås på min corrado. en stund etter jeg hadde kjøpt den skulle jeg låse den hålt jeg inne nøkkelen litt lenge å vips gikk ruta opp.. snodig sak men kjekk da. men det skal vel være sånn?.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv sentralås på min corrado. en stund etter jeg hadde kjøpt den skulle jeg låse den hålt jeg inne nøkkelen litt lenge å vips gikk ruta opp.. snodig sak men kjekk da. men det skal vel være sånn?.. hehe..

 

Det stemmer det. Hvis du holder nøkkelen i låst stilling går rutene igjen. Vet ikke om det er sånn at takluka også går igjen hvis man har elektrisk, men vinduene gjør hvertfal det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dette jeg er ute etter... men vil gjerne ha det slik at når jeg trykker på knappen på defa'en så skjer alt på en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det sånn på meine rado, har en tilleggsfunksjon på alarmen som holder i 11 sek etter at jeg låser, denne har jeg også koblet på "låsing" så når jeg låser med fjrnkontrollen så går vinduene opp samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er helt komplett, plukket ut av corrado... følgte med når jeg kjøpte bilen, så har ikke vært med på å demontere det....

Så hjernen skal sitte bak sidetrekket på venstre side i baksetet?? hmmm...

 

Et lite spm til? går det av å koble vinduene og låsene oppmot den Defa 821x alarmen som står i bilen?

 

Hvis ledningene ennå ligger samlet med den orginale tapen, (klissete som fy) så burde det være rimelig enkelt å finne ut hvor komponentene skal stå i.o.m at du har lengden på lendningene å gå ut ifra :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjør det... hele greia er komplett, ligger fortsatt fint teipa.... hele greia i en usse... la det ut på plenen for å se om jeg kunne se noe fornuft i det, å fant utav hva som skulle hvor, mhht fører dør, pass dør, vakuum kompressor, men skjønte lite av hvor hjernen skulle hen, men den skal da stå bak interiørpanelet på førersiden i baksetet... Riktig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarte såklart å slite vaieren på vindusheisen min i dag, kan det stemme atte motoren er festet med tre "popper" inni døra?. jævi dårlig plass inni der asså!...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.