#1 Skrevet Desember 24, 2013 Ønsker å kjøpe facelift fanger til S4n min. Bytter gjerne bort RS4 fangeren som er tilpasset A4/S4 skjermer. Tåkelys og lyktespylere står også på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2013 Jeg har en s4 fanger med griller å tåkelys. Ene tåkelys har en sprekk. Men en som skulle ha det, men ikke hørt No mere. Om han ikke henter det før nyåret kan du få kjøpe den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2013 kaan jeg kjøpe den rolfsrud? 95524070 bor i hokksund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2013 Til info så er eneste forskjell mellom pre face og facelift s4 tåkelys og tåkelys grillene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2013 Til info så er eneste forskjell mellom pre face og facelift s4 tåkelys og tåkelys grillene;) Vil det si at man kan bruke facelift griller å tåkelys i en preface f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2013 98% sikker, men litt usikker på om festene til lyktene er like ;-) kan ta bilde av facelift om noen lurer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2013 Dette går ikke dessverre. Preface og facelift tåkelys har ulike fester. Preface fangeren er tatt ut av produksjon, så man får kjøpt braketter for å sette prefacelift lykter på facelift fanger, men ikke motsatt. Men ja utenom at facelift har avlange tåkelys og preface har runde, er fangeren lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...