Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe facelift fanger til S4n min.

Bytter gjerne bort RS4 fangeren som er tilpasset A4/S4 skjermer. Tåkelys og lyktespylere står også på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en s4 fanger med griller å tåkelys. Ene tåkelys har en sprekk. Men en som skulle ha det, men ikke hørt No mere. Om han ikke henter det før nyåret kan du få kjøpe den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kaan jeg kjøpe den rolfsrud? 95524070 bor i hokksund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så er eneste forskjell mellom pre face og facelift s4 tåkelys og tåkelys grillene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så er eneste forskjell mellom pre face og facelift s4 tåkelys og tåkelys grillene;)

Vil det si at man kan bruke facelift griller å tåkelys i en preface f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

98% sikker, men litt usikker på om festene til lyktene er like ;-) kan ta bilde av facelift om noen lurer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette går ikke dessverre. Preface og facelift tåkelys har ulike fester.

Preface fangeren er tatt ut av produksjon, så man får kjøpt braketter for å sette prefacelift lykter på facelift fanger, men ikke motsatt.

Men ja utenom at facelift har avlange tåkelys og preface har runde, er fangeren lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.