#1 Skrevet Desember 25, 2013 Hois. kjerringa til gamlingen har en 1.6 4'er golf. de har fått det for seg at det nå skal monteres en 220v defa kupè varmer på denne. fatter'n har jo da gått til dette skrittet og kjøpt et konisk platebor (han har jo sett på American chopper må vite, og der bruker de jo slik hver gang de skal ha hull på noe metall). jeg er litt mer nøktern, og ønsker og finne ut om det er noe egna hull i torpedoveggen fra før? meningsløst og borre og styre om det alt er noe som passer, er vel 22mm det må være for å få igjennom den 3pola defa delen vel? sitter voldsomt med filt og støydemping alle plasser, så greit og være forberedt, jeg er lite gira på å gå bananas med platebor bare fordi det er lettvindt så derfor, finnes det ferdige høl til ditt og datt? i torpedoveggen på dissa bilene? /dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2013 Kanskje det er som på a4, slik at det er et stort hull under der hjernen sitter. Null problem der hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2013 har ikke sett så mega nøye på dette. men hjernen sitter på førerside på disse bilene, jeg skal ha ledning og ovn inn på passasjerside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2013 sitter en plugg i vannkassa på høyresia som passer perfekt for kupevarmer kommer igjenom rett bak hanskerommet så slipper og demontere noe inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2013 der sitter det desverre pollenfilter over, jeg har sett denne, men da må jeg fjerne pollenfilter da den er 2/3 bak dette men, får se litt på det. på bildene i etka er det lite med gjennomføringer ellers i torpedovegg. men det erjo bare ei sprengskisse. ofte ikke rett detaljert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2013 Som det allerede er fåreslått,legg defa kabelen inn via kabelgaten på venstre side i motorrommet,da får du kabelen helt skjult.Kan være litt vansklig å få kabelen gjennom gummimuffen som går inn i plasthuset i vannkassen.Da har du samtidig mulighet til å tette med betylgummi rundt plasthuset får fremtidlige vannleksjer,ta samtidig pollenfilterholderen,siden du må av med vannaviser og vindusviskere. Ecu'n sitter i midt i vannkassen så den så den går du klar av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2013 skjult har ikke noe å si her så lenge vi får festea 220v pluggen en plass på passasjer siden, slik at vi får montert ovnen der så har det ikke stort og si om kabelen er synlig eller ei. er en 98mod golf som kører 4km om dagen tur/retur arbeide bare. men jeg vil ikke borre i torpedoveggen unødvendigt skal se om det er muig å bruke proppen ved pollenfilteret. mener å huske at pollenfilter nærmest er montert oppå denne pluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...