#1 Skrevet Desember 25, 2013 Det funker bare på 3.hakket (bånn gass) er det bare bryteren eller er det noe mere avansert?? På forhånd takk! Og god jul!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2013 Det er formotstanden til viften. Byttes på et kvarter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2013 Grunnen til at formotstanden ryker er pga vifta som går for tungt. dvs dårlige lagre på vifta :-) Så å bare bytte denne hjelper nok ikke i lengden. Bør få smurt opp igjen lager. Evt bytte vifta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2013 Bytte vifta er det greieste, så kan du smøre lagrene med denne sprayen i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2013 OK takk for rask respons! Men hvor sitter denne motstanden? Og hvor får jeg tak en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2013 sitter på vifta. der el-pluggern går innpå kan skrus av metallplata der. så sitter den på baksida der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2013 Var ute og skrudde den ut nå!! Men hvor får jeg ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2013 hakke snøring, møller muligens? går vifta lett rundt eller er den litt tung? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2013 Man får en ny for ca 170 kr (og oppover) inkl frakt fra Ebay.de. Delenummer er 191959263 http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.X191959263&_nkw=191959263&_sacat=0&_from=R40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 26, 2013 eller dra på huggern. dette er ikke noe slitasje vare. enten virker den ellers ryker den ga at vifta går for tregt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2013 dette er ikke noe slitasje vare. Jeg er av en annen oppfatning enn deg, for jeg synes det er ganske typisk på Golf 2 at motstanden er defekt. Jeg har skiftet endel sånne for venner og kjente, og også på den ene 2'ern jeg har eid selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2013 dette er jo i praksis en thermosikring. denne ryker på 300og noe grader dette pga vifta går tungt og belaster den hardere. men den tåler utrolig mye veldig lenge før den ryker. så du kan bytte. så kan det gå fint i noen år igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 26, 2013 Jeg er av en annen oppfatning enn deg, for jeg synes det er ganske typisk på Golf 2 at motstanden er defekt. Jeg har skiftet endel sånne for venner og kjente, og også på den ene 2'ern jeg har eid selv. Tror du misforsto hva jeg mente. Selve delen er ikke en del som slites, slik som endeledd støtdempere osv. enten så er den 100% i orden eller 100% defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 26, 2013 Tror du misforsto hva jeg mente. Selve delen er ikke en del som slites, slik som endeledd støtdempere osv. enten så er den 100% i orden eller 100% defekt. Sant det. Når jeg tenkte slitedel, så tenkte jeg på en del som man må regne med å skifte ut før eller siden Men noen direkte slitasje forekommer nok ikke nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 26, 2013 Takker for all hjelp og rask respons!! God jul!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 30, 2013 Nå sliter jeg litt. Hehe avtalte med en her at jeg skulle kjøpe baksete i skinn til golf 3, og så har jeg jo klart å tulle vekk pm med samtalen.... Noen her som kjenner til den samtalen ?? For det var på denne tråden tror jeg...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 30, 2013 ingen som har sletta no i tråden her, så tviler at det er her har du sjekka "mine inlegg" ? finnes under "hurtiglenker" øverst.. der har du tråder med mine innlegg.. da finner du alle tråder med innleg du har skrevet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...