#1 Skrevet Desember 25, 2013 Hei. I perioder så blinker lyset ved turtallsmåleren på min 2010 A5. Noen som vet om det er pærer som er problemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2013 På min 2010 A5 slutta området rundt 2-tallet i turtellern å lyse. Tror det er LED og man må bytte hele instrumentpanelet. Fikk bytta på garanti hos Møller, og fikk da som bonus en rekke nye funksjoner i kjøre-computeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2013 Hørest ut som det samme som meg ja. Vet ikke tilfeldigvis hva dette ville ha kostet om det ikke var garanti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2014 Ca 8k tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2014 10245kr sier dem på mitt lokale Audiverksted. Da med rabatt på delene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...