#1 Skrevet Desember 26, 2013 Jeg og en kompis hadde en liten diskusjon der han mente lykta/elnettet på bilens hovedlykter kunne ta skade om man tok ut parklys pære når man har US lys, jeg mener det går bra uten men måtte bare få bekrefta det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2013 Ble dette diskutert i fylla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2013 Nei, faktisk ikke men han mente bastant dette så jeg skulle bare motbevise han med litt håndfaste bevis hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2013 Da kan jo du be han om bevis på at det faktisk tar skade da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2013 Det blir jo det samme om man kjører med en gåen pære. Finnes ingenting i bilen som tar skade av det. Hverken lykter eller elnett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2013 Må nesten har vært diskutert i fylla.. bare tull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2013 Tro det eller ei, dette var ikke fyllsnakk. Han har bare sinnsvakt dårlig peiling på tekniske ting o.l. men jeg sa det ikke var skadelig og nå fikk jeg bekrefta det jeg sa til han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2013 Hehe bra diskusjon Men hvis du kobler i fra xenon pære så skjer det saker og ting. Så hvis xenonpære har gått sund så la den være tilkoblet. Har hatt kunder som måtte ut med 10k fordi de hadde vært på bensinstasjonen for å skifte pære og de hadde funnet ut at dette ikke var jobb for dem og ikke montert igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2013 Hehe bra diskusjon Men hvis du kobler i fra xenon pære så skjer det saker og ting. Så hvis xenonpære har gått sund så la den være tilkoblet. Har hatt kunder som måtte ut med 10k fordi de hadde vært på bensinstasjonen for å skifte pære og de hadde funnet ut at dette ikke var jobb for dem og ikke montert igjen. Hva skjer egentlig? Litt intr å vite. tenneren som tar kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2013 Er tenneren som lager problemene ja. Smelter holder/feste til å få tenner på pære og tenner brenner opp til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2013 Ble dette diskutert i fylla? Denne kommentaren må en bare like, den fikk i allefall meg til og trekke godt på smilebåndet på en ellers kjedelig søndag.. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...