Anbefalte innlegg

Hei

Vurdere salg av min Audi S2 Sedan 93 mod. 1 av de 306 originale sedan`ene.

Bilen blir altfor lite brukt av meg og jeg vil selge den til en som vil ta vare på den og har tid til å bruke den.

Bilen er i meget bra stand og den har blitt fulgt opp og kostet på mye de siste årene.

 

Bildene taler for seg, men i tillegg kan jeg nevne nytt H&R senkesett (godkjent i vognkort), big reds bremser, lett tuning av motor

inkl sachs sinter clutch, miltek eksos.

Det er også satt inn RS2 framstoler i skinn (har originalsetene i meget bra stand leggende i garasjen), og RS2 ratt.

Gulvmatter med brodert S2 logo på både fram og bak.

Bilen ble også tectyl-behandlet for ett par år siden.

 

Bilen selges med valgfrie sommerfelger (enten RS6 felgene eller de andre som vises på bildet). Dekkene er ikke mye slitt. I tillegg er det med ett sett med originale felger m/piggfrie vinterdekk.

 

Det er også satt inn ett meget bra stereoanlegg i bilen der det er brukt kun originale høytalerhull. Meget bra lyd.

 

Eu-godkjent til mars 2015

 

Bilen er så godt som helt strøken med tanke på alderen. Og den vil bli levert nypolert med auto-glym produkter.

 

Prisantydning kr.200 000,- (mulig noen synes dette er dyrt men denne bilen har alt av det "riktige" utstyret og den er meget strøken).

 

Prisen kan naturligvis diskuteres og prutes på hvis evt. kjøper kommer med gode argumenter :)

Golf mk1 gti kan være aktuellt som delbetaling. (eller andre forslag).

 

Mvh Jan Gunnar

tlf 901 96 814

IMG_1793.jpg

IMG_1830.jpg

IMG_0353.jpg

IMG_1791.jpg

IMG_1794.jpg

IMG_1792.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du km stand og en beskrivelse på lett trim. Noe som bør byttes etterhvert eller begynner å bli slitt/fungere dårlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du km stand og en beskrivelse på lett trim. Noe som bør byttes etterhvert eller begynner å bli slitt/fungere dårlig?

 

Hei.

Km stand på bilen er 208 000.

Det som er gjort med motor er: Rs2 turbo, manifoild, dyser, hjerne og intercooler. Toppen ble også byttet til en som hadde meget lav km etter overhaling.

Det sitter og ett 3 b svinghjul på den sammen med sinter clutchen.

Bilen ble eu godkjent på april, og da skiftet jeg en drivakselmansjett. Ellers ble jeg fortalt at bilen var i meget god stand. Kan ikke sette fingeren på noe som jeg vet må skiftes i nermeste framtid. men speedometret sluttet å virke på slutten av sommeren. Har vel kjørt maks 1000 km etter dette.

mvh

Jan Gunnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp.. Og det er lov å komme med fornuftige bud :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.