#1 Skrevet Desember 27, 2013 Hei. Fikk opp denne lampa imorges. Står i boka at det er feilmld med avgassystemet. Kjenner ingen forskjell på bilen i grunn. Kan bilen brukes, ved rolig kjøring, eller burde den stå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2013 Er ikke det en standard "check engine" lampe? Ta en diagnose og se hva som popper opp. Hvis det bare er avgass så er det bare å kjøre ville jeg sagt. Muttern og flere venner har kjørt med dårlig katalysator og/eller lambda i flere måneder uten problemer. Både på vag og japse-biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2013 På min var det G450 som måtte byttes, tar 5 min. Så diagnose er vel tingen å starte med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2013 En fin tommelfinger regel, orange lampe, kjør til nærmeste verksted. Rød lampe, stopp umiddelbart Så du kan kjøre, men jeg ville fått det sjekket ut ved første mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2013 Lite med verkstedet som er åpne nå i romjula:( Og Audien står uten motor, så er kun Touranen jeg har tilgjengelig. Men får ta kontakt med Møller ved første anledning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2013 Kan nesten med sikkerhet si, bare kjør med bilen, ikke noe turtallssperre eller slik, bare vanlig kjøring. Gul lampe er skjeldent noe spesielt alvorlige greier hva vanlig kjøring og bruk angår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2014 Da var dette fikset. Det var trykksensoren for ladetrykket. Kostet 900,- ish hos Møller. Kosta meg 1506,- for hele jobben, inkl diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...