#1 Skrevet Desember 28, 2013 (endret) Holder på å rydde delelageret for ting jeg ikke trenger. Jeg lister opp alt jeg har for salg og rydder i tråden etter hvert som ting blir solgt. Jeg skal prøve å la det være bilder av alt som selges. Hvis det ikke finnes i tråden og det er veldig viktig er det bare å spørre så skal jeg ta bilder. Deler kan hentes like utenfor Bergen, eller sendes for kjøpers regning. - RS2 kamaksler uten drev 1500,- - RS6 C5 interiørlister i carbon 10000,- eller seriøse bud Komplett med alle lister, luftdyser og sorte døråpnere. OEM deler som kun er prøvemontert. - Haltech dual coiler med tenningsforsterkere Med koblingsskjema og el. kontakter. Ubrukt! 1500,- Nypris pr. coil er 444,- på ebay Nypris pr. tenningsforsterker er 925,- på ebay. Det er altså deler for ca.3000,- + frakt og mva her. - Oppgradert S3 eksosmanifold av ukjent merke. 1200,- - S3 innsug OEM 1500,- - S3 dyser 4stk brukte 1500,- eller bud - A6 C5 takrails i sort utførelse 1000,- - Aluforinger til mellomaksel golf syncro/rallye 300,- pr stk - Bosch 705cc dyser 4stk 2000,- - RS2 spacerplate mellom motor og gir 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2013 Er det original pakning til vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2013 (endret) Det skal det være ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2013 (endret) Slenger inn litt bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...