Anbefalte innlegg

Jeg har en 80 Quattro 2,8 94mod som jeg skulle likt å senke litt, men jeg finner ikke senkesett til den, det eneste jeg har funnet er senkefjærer til RS2. Er det noen som vet om fjærene vil passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye H/R fjærer til min 2,8Q for en 4 års tid siden. Rart om det ikke kan skaffes nå. Tror det var BS bildeler jeg handlet oss. Men de RS2 fjærene vil passe de. Sikkert stivere enn tilsvarende til 2,8Q. Har et sett med pent brukte S2 avant H/R fjærer liggende hvis det er interessant. Jeg brukte de ikke da de kun senker 30 mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kikket rundt på nettet for å finne senkesett til bilen min, men uten hell, har også spurt på forumet før om hvor jeg kan få tak i og ikke fått noe svar. Jeg er int i s2 fjærene, jeg ville ikke senket den noe mer enn 30mm så de vil sikkert bli bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser nå at BS bildeler har HR til 2100,- men de senker 40mm og da bør jeg jo bytte dempere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.