#1 Skrevet Desember 29, 2013 Hei! Den forrige eier av min Audi s2 coupe har byttet ut de orginale setene med recaro seter. Tingen er den, at han har bare boltet dem fast, på ett eller annet vis. De sitter jo selvsagt fast, men de er på en måte litt løse, hvis dere skjønner. Heldigvis for meg, var de så og si helt i posisjon i forhold til hvordan jeg pleier å ha setet. Jeg skulle gjerne fått tak i skikkelige skinner eller rammer for å få dem skikkelig montert. Jeg har ikke montert seter helt ifra bunnen før, altså det å montere skinnene/rammene først. Så jeg lurte på om noen av dere har noe tips til hvordan jeg skal gjøre dette. Er det bare å få tak i skikkelige skinner og montere dem rett på? Bruker man skinner, eller rammer, eller begge deler? Også hvis noen vet hvor jeg kan få tak i de eventuelle delene jeg trenger, jeg hiver også ut en liten tråd på kjøp og salg om at jeg trenger skinner/rammer til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...