#1 Skrevet Desember 29, 2013 Kjøpte ett par sett med flush-mount ventiler. Tenkte jeg skulle montere dette på sommer-felgene mine i dag, men ble skuffet. Får ikke ventilene nedi utsparingen til ventilen. Dvs den største diameteren på ventilen er for stor. Så; er det bare på enkelte felger en kan montere slike ventiler? Ser det er 2 dimensjoner å få kjøpt. Jeg kjøpte 11,3mm, det finnes en 8,3mm også. Er det bare jeg som har kjøpt feil? EDIT; Legger ved bilde av ventiler jeg har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2013 Du har nok bare kjøpt feil ja;) har slike på porche hjula mine, trangt, men går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2013 Takker for svar, Kristian. Har bestillt opp 2 nye sett, 8,3mm. Får prøve med de. Hvis det er noen andre som har tips og trix å komme med, er det bare å slenge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2013 smør de inn med fett før du monterer de så glir de iallefall lettere inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2013 smør de inn med fett før du monterer de så glir de iallefall lettere inn! Ikke fett, men monteringspasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2013 Ikke fett, men monteringspasta Kan vel bruke begge deler? Jeg bruker denne når jeg monterer dekk selv på motorsykler og vanlige sykler iallefall. http://www.relektagruppen.no/Default.aspx?ID=72&ProductID=PROD540 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...