Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg ser at det svetter litt olje av oljeslangene bak min motor.

Så tenkte jeg bare skulle kjøpe alt av slanger som har med olje og gjøre bak motor, og bytte.

Er det noen som har noe nytt sett eller lignene liggende?

Var innom møller, men de var nyttesløse når det gjalt dette.

Antar at nesten alle 2.2t motorer har samme oppset bak.

 

Tror det kanskje er disse. Skal være ærlig å si jeg ikke har gått til verks og finni ut hvem det er.

Hadde bilen på flissundet, og han påpekte det der, men da så jeg ikke hvilke slanger det er. Bare at det var på torpedosiden.

Og den ''sopp'' formede greia er ganske svett på min.

20131231_131641.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på førersiden ved torpedoen? Isåfall er det servoslanger, og utgått fra møller. Hadde problemet med svetting på min, og da byttet jeg til skikkelige slangeklemmer. De originale som står på er bare sorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med de gamle slangene til f.eks TESS, så lager de nye.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på førersiden ved torpedoen? Isåfall er det servoslanger, og utgått fra møller. Hadde problemet med svetting på min, og da byttet jeg til skikkelige slangeklemmer. De originale som står på er bare sorgen.

 

Det er noen slanger som stikker ut fra motor under insuget mot torpedoveggen, oljeåndinga kanskje? Servoolja er jeg litt usikker på om det er.

Men skal bytte de klemme da iværtfall, hvis de er så dårlig.

Takk for svar :)

 

Ta med de gamle slangene til f.eks TESS, så lager de nye.. ;)

 

Jøss, det ante jeg ikke, Blir det bra kvalitet slanger da? bruker de lang tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok åndinga, plukk den av å ta med på tess som nevnes over her. Så får du riktig lengde og bedre kvalitet på slangene der enn OEM slangene:)

Eventuelt fjern hele driten og lag catchtank system:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk et catchtank system, men fortsatt ganske svett på mange av slangene der :(

Jeg får gjøre som dere sier, og ta av slangene og bare få TESS til å lage nye :) Noen som vet hvor lang tid de bruker sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager slangene mens du er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, det er flott! :)

Takk for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.